tisdag 29 januari 2013

idag har Tia haft barnvakt då jag skulle till tandis för att laga ett hål (!!!)
Hennes faddrar ( min bror o hans tjej) var här o underhöll lillgnällis. Verkar ha gått bra. Värre var det för mig. Höll på o svimma där i tandläkarstolen, hej känslig. Inte gjorde det ont heller så jag vet inte vad jag ska skylla på.

Förövrigt är framtänderna i Tias underkäka officiellt på väg fram. Dvs de är Nästan igenom så det är säkert därför hon sover sämre igen. Var kämpigt att få henne att somna idag.

Neh, slöa framför tvn lite o käka en kaka nu när bedövningen äntligen släppt.


Glad tjej imorse när hon äntligen fått upp morsan.

1 kommentar:

  1. Första natten utan mat stack jag hem till min mamma och sov. Jag hade brutit ihop av trötthet och klarade inte mer. Sambon tog upp henne vid fyra tillfällen då hon grät under natten. Han tröstade och erbjöd vatten. Andra natten tog jag henne de tre gånger hon grät, vilket var lite rått eftersom jag luktade mat och det tog en stund innan dottern somnade om, men hon var inte hysteriskt. Tredje natten vaknade hon och fick napp ett par gånger, men blev aldrig hysterisk. Hon var över sju månader och helammades eftersom hon vägrade flaska, pure och gröt. Jag var låst vid henne och helt slut. Så det var helt klart räddningen för oss. :)

    SvaraRadera