tisdag 8 januari 2013

Aldrig nöjd

Jag är så in i bängen stolt över lilla dottern som bara sover bättre o bättre för var dag och som är sååå söt och snäll.
Igår sov hon från 19 till 2.30 (!), ammades, byttes på och sov sen i egen säng ( ett utropstecken på det med !) i ytterligare 2-3 tim (Minns inte exakt) innan jag flyttade över henne till stora sängen. Strax innan nio spydde hon ner sängen så vi fick pallra oss upp.

Nu ikväll var hon så trött att hon somna redan halv sju och än ligger hon där inne o snusar. Bästa bästa bebis.

Faktum är att hon sover så mycket nu att både jag och brösten (hallåå stenhårda) hinner sakna henne. När hon sov "tupplur" på 2,5 tim förut hade jag lust att väcka för att JAG ville gosa. Fick hejda mig.


Slängde ihop en mössa till tösabiten i helgen. Den är redan försvunnen men var så lätt att göra att det kan bli fler.

Förövrigt måste den här bloggen va skittråkig att läsa om man inte själv har bebis. Sömn hit, bebis dit o blabla. Ni får skumma de inläggen i väntan på andra grejer. (Har bl.a gjort ett guldlejon som diy så lite pyssel finns att se fram emot. )

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar