lördag 18 januari 2014

Inskolning dag 4

Jag har blivit sjuk- igen! Tia verkar ha klarat sig även denna gång (peppar peppar ta i trä) men någon dagisbacill har onekligen hoppat på mig.
Jag har denna gång de symptom som jag undkom förra vändan, feber och halsont. Kroppen kom kanske på att "nej men vänta lite nu, vi missade något sist va? Bäst att fixa med det samma."
Inte roligt. Det är tur i oturen att de är helg o Mattias är hemma. Hade varit jobbigt att inte få vila nåt.

Så till inskolningen, jag vet ju hur ni sitter på nålar så spännande är det.
Jag var kvar i ca 10 minuter så hon blev lite varm i kläderna o sen åkte jag iväg så fick hon vara med fröknar i barn i nästan två timmar.

Jag åkte o handla mat o hämtade ut paket (ny barnvagn) och sen tillbaka. Hade gått hur bra som helst. Hon ville såklart inte åka hem men med mutor om banan i bilen lät hon sig bli buren iväg.

Det kommer nog bli bra detta.

Bilden är från när vi var inne i stan och lekte häromdan. Dockan Herman fick åka rutschkanan först. 

1 kommentar: