fredag 10 januari 2014

Dålig timing

Nästa vecka ska vi börja inskola Tia på förskolan.  Spännande och jobbigt. Jobbigt för att det innebär att jag ska leta jobb och inte för att barnet ska spendera några timmar om dagen utan mig. Det sistnämnda kommer göra både mig och henne gott det är jag säker på.

Något som jag förstått hör förskolan till är förkylningar och andra sjukdomar så det är/var jag beredd på- nästa vecka. Jag var dock inte beredd på en dunderförkylning DENNA veckan.
Både jag o Tia är dåliga men det verkar värst för mig. Fy bövelen! Länge sen man va så här krasslig. Känner ingen smak av kaffet ens, och kaffe de har jag fått hinka idag.
Gnällnatt i kombination med klihals och sen har vi så gott som tagit bort middagsvilan. Något som idag känns som extremt dålig timing.
Gäsp.
Dör trötthetsdöden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar