lördag 15 december 2012

Buzz!

Jag är buzzador vilket innebär att man får testa på olika produkter som man sedan ska prata med sina vänner o bekanta om. Som en slags reklam fast från mun till mun.

Nu har jag fått testa på en hudkräm för torr och känslig hud, dove pure & sensitive. En hudkräm som enligt namnet är till för mig, fröken jag-tål-inget.

På bilden sen ni min annars trogne följeslagare, HTH'n, som varit en av få hudkrämer jag tålt. Dove har visserligen några andra hudkrämer som oxå funkar ( inte gör att hela fejset kliar och blir rött) men dom har inte varit lika bra.

Dove pure & sensitive får helt klart godkänt. 4 torra kinder av 5 möjliga. 
Hth'n som naturligtvis får 5 torra kinder är något tunnare och lättare att få ut på kroppen därav den sista torra kinden men det känns bra att ha något att växla med. tummen upp!


Mer info om att bli buzzador hittar ni här.
..och om ni blir det, glöm inte att fylla i att ni fick idén från mig (evelifin).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar