onsdag 4 december 2013

Joråsåatte

Vill bara meddela att jag efter gårdagens "jag är så lat"-inlägg var allt annat än lat. Kanske är det bra att erkänna svaghet osv osv för inte nog med att jag röjde upp o dammsög (bara undervåning,  nån måtta får de ju vara), jag gjorde även 50 min yoga (!!!).

Det har jag inte gjort sen innan graviditet (räknar inte gravidyogan för ehh.. verkligen inte samma sak.)

Det som slog mig när jag låg på golvet i spretiga ställningar:
1. Fan va skönt de här va ändå.
2. Jag är ju inte så stel o ovig som ja trodde.

Så nu ska vi spinna vidare på detta och få väck stel nacke och ond kropp. Dock vänta med det tills imorgon för Aj träningsvärk!


Ps: A-barnet sov hela natten i egen säng. Vaknade 7:40. Dessutom ser hon såhär söt ut när man ber henne säga "gris".

2 kommentarer:

  1. Evelin, hur får du din tillvaro till att vara så perfekt?!?! OMG!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha.. allt annat än perfekt. // hon som nästan började gråta när barnet vägrade sova middag.

      Radera